Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ udělujete tento souhlas.Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

DOVOLENÁ v pátek 3.2.2023
V době dovolené je uzavřen obchod v Kralupech nad Vltavou, pozastaveno vyřizování objednávek z e-shopu, vyřizování reklamací a půjčování čističek a odvlhčovačů.
Vaše objednávky budeme vyřizovat v pondělí 6.2.2023.
Děkujeme za pochopení.

Bezstarostný servis ZDARMA

Heuréka.cz - Ověřeno zákazníky

Certifikát Garance nákupu

Proč nakoupit u nás?

Doprava ZDARMA

Garance nízkých cen

Nakupujeme u ČR dodavatelů

Nákup bez registrace

Odborné poradenství ZDARMA

Osobní odběr v Kralupech nad Vltavou

Prodloužená záruka na vybrané značky

Záruka 24 měsíců při nákupu na IČ/DIČ

Záruka vrácení peněz

















PLATBA KARTOU

Platba kartou


Online bankovní převod
Přátelský e-shop - Česká pošta

Kontakt

Chytry-obchod.cz
Na Hvězdárně 256/3
159 00 - Praha 5
tel: 777 885 896
napište nám
IČ: 02279924
DIČ: CZ8302230035


» Časté dotazy

Časté dotazy


Jak se k nám dostanete ?
Adresu a mapu našeho výdejního místa najdete v kontaktech

Jak postupovat při reklamaci ?
Jak postupovat při reklamaci a kde zboží reklamovat uvádíme na samostatné stránce reklamace

Poškození zboží při přepravě Českou poštou, DPD ?
Jak postupovat při poškození zboží při přepravě uvádíme na samostatné stránce poškození zboží při přepravě

Nekompletní zásilka ?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek uvedenou na faktuře, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 777 885 896 nebo na info@chytry-obchod.cz kde s Vámi problém co nejrychleji vyřešíme.

Jaká je dostupnost zboží ?
U každého výrobku najdete informaci, která vyjadřuje aktuální dostupnost daného zboží. Informace se pravidelně aktualizují v intervalu 24 hodin.

Jaká je lhůta na vyzvednutí zboží při osobním odběru ?
Zboží bude pro Vás rezervováno po dobu 5-ti pracovních dnů. V případě prodloužení rezervace, nás prosím kontaktujte.

Vyzvedli jste si zboží osobně, a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené ?
Vzhledem k dlouhé cestě od výrobce, přes dodavatele, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to může stát.
Abychom však mohli Vaší reklamaci řešit, je nutné tuto skutečnost bezodkladně oznámit, ideálně telefonicky na 777 885 896, nebo emailem na info@chytry-obchod.cz

Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel.

Mohu u Vás zakoupit zboží bez objednávky ?
Ano, ale doporučujeme Vám vytvořit si objednávku přes internet, kde si jako způsob doručení zvolíte osobní odběr.
Pokud je zboží skladem, připravíme Vám jej ihned k odběru a budeme Vás o tom informovat emailem.
Pokud k nám přijdete bez objednávky, nemůžeme Vám zaručit, že v danou dobu bude požadované zboží skladem.


Časté dotazy

MzIyN2Uz