Časté dotazy
Jak se k nám dostanete ?
Adresu a mapu našeho výdejního místa najdete v kontaktech
Jak postupovat při reklamaci ?
Jak postupovat při reklamaci a kde zboží reklamovat uvádíme na samostatné stránce reklamace
Poškození zboží při přepravě Českou poštou, DPD ?
Jak postupovat při poškození zboží při přepravě uvádíme na samostatné stránce poškození zboží při přepravě
Nekompletní zásilka ?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek uvedenou na faktuře, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 777 885 896 nebo na info@chytry-obchod.cz kde s Vámi problém co nejrychleji vyřešíme.
Jaká je dostupnost zboží ?
U každého výrobku najdete informaci, která vyjadřuje aktuální dostupnost daného zboží. Informace se pravidelně aktualizují v intervalu 24 hodin.
Jaká je lhůta na vyzvednutí zboží při osobním odběru ?
Zboží bude pro Vás rezervováno po dobu 5-ti pracovních dnů. V případě prodloužení rezervace, nás prosím kontaktujte.
Vyzvedli jste si zboží osobně, a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené ?
Vzhledem k dlouhé cestě od výrobce, přes dodavatele, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to může stát.
Abychom však mohli Vaší reklamaci řešit, je nutné tuto skutečnost bezodkladně oznámit, ideálně telefonicky na 777 885 896, nebo emailem na info@chytry-obchod.cz
Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel.
Mohu u Vás zakoupit zboží bez objednávky ?
Ano, ale doporučujeme Vám vytvořit si objednávku přes internet, kde si jako způsob doručení zvolíte osobní odběr.
Pokud je zboží skladem, připravíme Vám jej ihned k odběru a budeme Vás o tom informovat emailem.
Pokud k nám přijdete bez objednávky, nemůžeme Vám zaručit, že v danou dobu bude požadované zboží skladem.