Reklamace
V případě, že výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě www.chytry-obchod.cz nefunguje správně, chceme Vám tímto návodem pomoci co nejvíce zrychlit celou reklamaci.
Doporučujeme zaslat výrobek přímo do autorizovaného servisu viz přehled.
Zdarma Vám zařídíme, aby si výrobek u Vás vyzvedl dopravce DPD v předem domluvený den. Pro domluvení termínu nám napište email na
reklamace@chytry-obchod.cz
Autorizovaná servisní střediska
Výrobky značky Airbi prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Bibetus s.r.o., Reklamační oddělení, Loosova 1, Brno, 638 00
telefon: 544 214 627, 733 133 770
e-mail: servis@bibetus.cz
www: www.airbi.cz
Výrobky značky Belatrix prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Goatle s.r.o., Reklamační oddělení, Hybrálec 14, Jihlava 1, 586 01
telefon: 778 084 636
e-mail: info@belatrix.cz
Výrobky značky BIONAIRE prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Řídící systémy, spol. s r.o., servis BIONAIRE, Jablonecká 648/8, Liberec 1, 460 01
telefon: 485 130 303, 734 150 963
e-mail: servis@bionaire.cz
www: www.bionaire.cz
Výrobky značky BONECO prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
CM Trade Via s.r.o., Reklamační oddělení, Resslova 902, Polná, 588 13
telefon: 777 162 396
e-mail: ivan.klusacek@cm-trade.cz
Výrobky značky CleanMate prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
BLAKAR trading s.r.o., Reklamační oddělení, Azalková 1272, Horní Jirčany, Jesenice u Prahy, 252 42
telefon: 774 737 789, 606 839 644
e-mail: servis@blakar.cz
www: www.cleanmate.cz
Výrobky značky Daikin prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
BRNOCLIMA s.r.o., servis Daikin, Košinova 13, Brno-Královo Pole, 612 00
telefon: 541 260 705-8
e-mail: info@brnoclima.cz
www: www.brnoclima.cz
Výrobky značky Daitsu prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Kostečka Group spol. s r.o., Reklamační oddělení, Kaplická 125, Velešín, 382 32
telefon: 606 606 060
e-mail: info@kostecka.net
www: www.kostecka.net
Výrobky značky DOMO prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
DOMO-elektro s.r.o., Reklamační oddělení, Na Kobyle 783, Kdyně, 345 06
telefon: 379 422 550
e-mail: servis@domo-elektro.cz
www: www.domo-elektro.cz
Výrobky značky Fellowes prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
JVB Engineering s.r.o., Reklamační oddělení, Komenského 1173, Rumburk, 408 01
telefon: 412 333 291
e-mail: info@jvb.eu
www: www.aeramax.cz
Výrobky značky Guzzanti prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
ČERTES spol. s r.o., Reklamační oddělení, Donínská 83, Hrádek nad Nisou, 463 34
telefon: 731 521 116, 721 018 073
e-mail: certes@certes.info
www: www.certes.info
Výrobky značky Ionic-CARE Triton prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
HÖGNER s.r.o., Reklamační oddělení, Veverkova 1343/1, Hradec Králové, 500 02
telefon: 498 500 604, 605 770 700
e-mail: info@ionic-care.cz
www: www.ionic-care.cz
Výrobky značky Kalorik prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Exihand s.r.o., Reklamační oddělení, Zábrdovická 12, Brno, 615 00
telefon: 545 213 738
e-mail: reklamace@exihand.cz
www: www.exihand.cz
Výrobky značky Korado prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
ThermWet s.r.o., Reklamační oddělení, Vlárská 1454/1, Praha 10 – Uhříněves, 104 00
telefon: 727 976 917, 739 238 095
e-mail: servis@thermwet.cz
www: www.thermwet.cz
Výrobky značky Lanaform prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
BONECO CR, s.r.o., Reklamační oddělení, Na Podhoře 185, Polná, 588 13
telefon: 777 163 396
e-mail: servis@boneco-cr.cz
Výrobek značky Meaco prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
CM Trade Via s.r.o., Reklamační oddělení, Jundrovská 618/31, Brno - Komín, 624 00
telefon: 549 274 164
e-mail: reklamace@cm-trade.cz
Výrobky značky Midea/Comfee prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
PENTA CZ s.r.o., Reklamační oddělení, Povážská 266, Strakonice, 386 01
telefon: 383 369 147
e-mail: reklamace@penta.cz
www: www.penta.cz
Výrobky značky Refredo prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Kostečka Group spol. s r.o., Reklamační oddělení, Kaplická 125, Velešín, 382 32
telefon: 606 606 060
e-mail: info@kostecka.net
www: www.kostecka.net
Výrobky značky Remko prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
REMKO, spol. s r.o., Reklamační oddělení, Areál Letov, Beranových 65, Praha 9 – Letňany, 199 02
telefon: 283 923 089, 725 561 369
e-mail: remko@remko.cz
www: www.remko.cz
Výrobek značky Rohnson prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
David Tošner – Elektroservis, Výzkumný ústav Běchovice (Budova KKIG 10A), Podnikatelská 565,
Praha 9, 190 11
telefon: 732 215 716, 731 099 773
e-mail: servistosner@seznam.cz
www: www.elektroservisdt.cz
Výrobky značky Sakura prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Kostečka Group spol. s r.o., Reklamační oddělení, Kaplická 125, Velešín, 382 32
telefon: 606 606 060
e-mail: info@kostecka.net
www: www.kostecka.net
Výrobky značky SENCOR prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
FAST ČR, a. s., Reklamační oddělení, Černokostelecká 1621, Říčany u Prahy, 251 01
telefon: 323 204 120
www: www.sencor.cz/servisni-mista
Výrobek značky Sharp prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
PERFEKT SERVIS spol. s r.o., Reklamační oddělení, Karlická 52/14, Praha 5 - Radotín, 153 00
telefon: 241 401 865, 602 730 632
e-mail: praha@perfektservis.cz
www: www.perfektservis.cz
Výrobky značky Sinclair prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
SINCLAIR Global Group s.r.o., servis Sinclair, Maříkova 42, Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, 621 00
telefon: 603 426 123
e-mail: servis@sinclair.cz
www: www.sinclair.cz
Výrobky značky Stadler Form prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Reklamovaný výrobek prosím předejte v kterékoliv Zásilkovně na území ČR (bezplatné odeslání a dovoz výrobku přes zasilkovna.cz)
e-mail: servis@stadlerform.cz
Informace jak postupovat při reklamace najdete na webu www.stadlerform.cz v části SERVIS.
Výrobek značky Steba prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
JV Servis, Ing. Jan Vachutka, Na břehu 297/23, Praha 9 - Vysočany, 190 00
telefon: 283 892 112
e-mail: jvservispraha@seznam.cz
Výrobek značky Stylies prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
CM Trade Via s.r.o., Reklamační oddělení, Jundrovská 618/31, Brno - Komín, 624 00
telefon: 549 274 164
e-mail: reklamace@cm-trade.cz
www: www.stylies.cz
Výrobky značky TFA prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Bibetus s.r.o., Reklamační oddělení, Loosova 1, Brno, 638 00
telefon: 544 214 627
e-mail: servis@bibetus.cz
www: www.bibetus.cz
Výrobky značky Ventbox prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
ThermWet s.r.o., Reklamační oddělení, Vlárská 1454/1, Praha 10 – Uhříněves, 104 00
telefon: 727 976 917, 739 238 095
e-mail: servis@thermwet.cz
www: www.thermwet.cz
Výrobek značky Winix prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
CM Trade Via s.r.o., Reklamační oddělení, Jundrovská 618/31, Brno - Komín, 624 00
telefon: 549 274 164
e-mail: reklamace@cm-trade.cz
www: www.winix.cz
Autorizovaný servis Vám umožní rychlejší vyřízení reklamovaného výrobku.
Postup pro reklamaci
Připravte si doklady o koupi v našem e-shopu: fakturu a záruční list k výrobku (pokud byl k výrobku přiložen).
Na této stránce jsou uvedeny aktuální adresy autorizovaných servisů, kam prosím odešlete výrobek s kopií faktury a originálním záručním listem (pokud byl k výrobku přiložen).
Reklamaci nikdy nezasílejte na dobírku !
Reklamační formulář v PDF (k tisku) ke stažení kliknutím na tento text
Reklamační formulář ve Wordu (editovatelný) ke stažení kliknutím na tento text
Kompletní zboží, pokud možno i s původním obalem důkladně zabalte, abyste jej co nejvíce ochránili před poškozením přepravou.
Doporučujeme balík pojistit proti případné ztrátě. Balík prosím jasně označte nápisem REKLAMACE.
Informaci o přijetí výrobku do reklamačního řízení obdržíte e-mailem společně s číslem reklamace, které Vám bude přiděleno. Přesný termín vyřízení reklamace Vám však nejsme schopni sdělit.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Protokol o vyřízení reklamace obdržíte při doručení výrobku zpět, tento doklad si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace. V případě výměny produktu za nový tento protokol slouží jako doklad o koupi.
Jestli si přejete uplatnit reklamaci přímo u nás, můžete tak učinit po předchozí emailové domluvě doručením jakýmkoliv poskytovatelem přepravních služeb na adresu: Ing. Michal Maršálek, Vojenova 2093, Kralupy nad Vltavou, 278 01.
Před odesláním reklamace prosím napište na email reklamace@chytry-obchod.cz, abychom mohli zajistit převzetí Vašeho balíku s reklamací.
V případě uplatnění reklamace doručením výrobku na naši adresu přiložte kopii dokladu o zakoupení a záruční list (pokud byl k výrobku přiložen), a pro urychlení přijetí reklamace průvodní reklamační formulář ke stažení zde.
V případě dotazů na reklamaci napište na reklamace@chytry-obchod.cz