Kontakt

Chytry-obchod.cz
Na Hvězdárně 256/3
159 00 - Praha 5
tel: 777 885 896
napište nám
IČ: 02279924
DIČ: CZ8302230035


» Reklamace

Reklamace


V případě, že výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě www.chytry-obchod.cz nefunguje správně, chceme Vám tímto návodem pomoci co nejvíce zrychlit celou reklamaci.


Autorizovaná servisní střediska
Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení reklamace.
Proto doporučujeme využívat těchto servisů přímo z důvodů urychlení Vaší reklamace.

Odpadá tím prodleva v logistice mezi námi a servisem, kam zboží zasíláme.

Výrobky značky Airbi prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Bibetus s.r.o., Reklamační oddělení, Loosova 1, Brno, 638 00
telefon: 544 214 627
www: www.airbi.cz

Výrobky značky Belatrix prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Goatle s.r.o., "Reklamační oddělení ", Hybrálec 14, Jihlava 1, 586 01
telefon: 778 084 636
e-mail: info@belatrix.cz


Výrobky značky BIONAIRE prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Řídící systémy, spol. s r.o., servis BIONAIRE, Ještědská 90/117a, Liberec 8, 460 08
telefon: 485 130 303
e-mail: info@bionaire.cz

www: www.bionaire.cz

Výrobky značky CleanMate prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
BLAKAR trading s.r.o., "Reklamační oddělení ", Azalková 1272, Horní Jirčany, Jesenice u Prahy, 252 42
telefon: 774 377 458
www: www.cleanmate.cz

Výrobky značky Daikin prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
BRNOCLIMA s.r.o., servis Daikin, Košinova 13, Brno-Královo Pole, 612 00
telefon: 541 260 705-8
e-mail: info@brnoclima.cz

www: www.brnoclima.cz

Výrobky značky Daitsu prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Kostečka Group spol. s r.o., "Reklamační oddělení ", Kaplická 125, Velešín, 382 32
telefon: 606 606 060
www: www.kostecka.net

Výrobky značky DOMO prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
DOMO-elektro s.r.o., "Reklamační oddělení ", Hluboká 147, Kdyně, 345 06
telefon: 379 422 550
www: www.domo-elektro.cz

Výrobky značky Fellowes prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
JVB Engineering s.r.o., "Reklamační oddělení ", Komenského 1173, Rumburk, 408 01
telefon: 412 333 291
www: www.aeramax.cz

Výrobky značky Guzzanti prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
ČERTES spol. s r.o., "Reklamační oddělení ", Donínská 83, Hrádek nad Nisou, 463 34
telefon: 482 771 487
www: www.certes.cz

Výrobky značky Ionic-CARE Triton prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
HÖGNER s.r.o." Reklamační oddělení", Veverkova 1343/1, Hradec Králové, 500 02
telefon: 737 261 749
www: www.ionic-care.cz

Výrobky značky Midea/Comfee prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
PENTA CZ s.r.o., Reklamační oddělení, Povážská 266, Strakonice, 386 01
telefon: 383 369 147
www: www.penta.cz

Výrobek značky Rohnson prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Elektroservis Jiří Tošner, Výzkumný ústav Běchovice (budova SVÚM), Podnikatelská 565,
Praha 9, 190 11
telefon: 603 525 507, 731 485 149
www: www.elektrotosner.cz

Výrobky značky Sakura prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Kostečka Group spol. s r.o., "Reklamační oddělení ", Kaplická 125, Velešín, 382 32
telefon: 606 606 060
www: www.kostecka.net

Výrobky značky SENCOR prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
FAST ČR, a. s., "Reklamační oddělení ", Černokostelecká 1621, Říčany u Prahy, 251 01
telefon: 323 204 120
www: www.sencor.cz/servisni-mista

Výrobky značky Sinclair prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
NEPA s.r.o., servis Sinclair, Purkyňova 45, Brno, 612 00
telefon: 541 590 150
e-mail: servis@nepa.cz

www: www.nepa.cz

Výrobek značky Steba prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
JV Servis, Ing. Jan Vachutka, Na břehu 23, Praha 9 - Vysočany, 190 00
telefon: 283 892 112
e-mail: jvservispraha@seznam.cz


Výrobky značky Stadler Form prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Bibetus s.r.o., Reklamační oddělení, Loosova 1, Brno, 638 00
telefon: 544 214 627
www: www.stadlerform.cz

Výrobek značky Stylies prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Cyril & Metoděj, s.r.o., "Reklamační oddělení ", Maříkova 1, Brno, 621 00
telefon: 549 274 164
www: www.stylies.cz

Výrobky značky TFA prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Bibetus s.r.o., Reklamační oddělení, Loosova 1, Brno, 638 00
telefon: 544 214 627
www: www.bibetus.cz

Výrobek značky Winix prosím odesílejte rovnou do autorizovaného servisu:
Cyril & Metoděj, s.r.o., "Reklamační oddělení ", Maříkova 1, Brno, 621 00
telefon: 549 274 164
www: www.winix.cz

Autorizovaný servis Vám umožní rychlejší vyřízení reklamovaného výrobku.


Postup pro reklamaci
  • Připravte si doklady o koupi v našem e-shopu: fakturu a záruční list k výrobku (pokud byl k výrobku přiložen).
  • Na faktuře je uvedena adresa autorizovaného servisu, kam prosím odešlete výrobek s kopií faktury a originálním záručním listem (pokud byl k výrobku přiložen).
  • Reklamaci nikdy nezasílejte na dobírku !
  • Kompletní zboží, pokud možno i s původním obalem důkladně zabalte, abyste jej co nejvíce ochránili před poškozením přepravou.
    Doporučujeme balík pojistit proti případné ztrátě. Balík prosím jasně označte nápisem REKLAMACE.
  • Informaci o přijetí výrobku do reklamačního řízení obdržíte e-mailem společně s číslem reklamace, které Vám bude přiděleno. Přesný termín vyřízení reklamace Vám však nejsme schopni sdělit. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  • Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
  • Protokol o vyřízení reklamace obdržíte při doručení výrobku zpět, tento doklad si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace. V případě výměny produktu za nový tento protokol slouží jako doklad o koupi.

Další způsob vyřízení reklamace je doručení reklamovaného výrobku na naši adresu.

Jestli si přejete uplatnit reklamaci přímo u nás, můžete tak učinit v provozní době po telefonické nebo emailové domluvě (na uvedené adrese nejsme po celý den) nebo doručením jakýmkoliv poskytovatelem přepravních služeb na naši adresu.
Před odesláním nám prosím zavolejte nebo napište na email
reklamace@chytry-obchod.cz, abychom mohli zajistit převzetí Vašeho balíku s reklamací.


V případě uplatnění reklamace doručením výrobku na naši adresu přiložte kopii dokladu o zakoupení a záruční list (pokud byl k výrobku přiložen), a pro urychlení přijetí reklamace průvodní reklamační formulář (ke stažení zde).

V případě dotazů na reklamaci volejte 777 885 896, pište na reklamace@chytry-obchod.cz

 

NzczMWI4